Český Mailstep propojuje e-shopy s Evropou

Zdroj: Mailstep
Byznys 10. 08. 2022

Český Mailstep propojuje e-shopy s Evropou

Až pro 75 nových online tržišť po celé Evropě nabízí své služby česká fulfillmentová jednička Mailstep, a to díky mezinárodní platformě BaseLinker. 

I když e-commerce v Česku i ve světě zažívá kvůli všeobecnému zdražování horší chvíle, online tržiště neboli marketplaces rostou. A to meziročně o 6 procent rychleji než samotná e-commerce. 

Tento trend potvrzují i data společnosti Mailstep, která e-shopům pomáhá s fulfillmentem – tedy s veškerými službami týkajícími se balení zboží nebo logistiky.

„Vidíme, že online tržiště jsou pro e-shopy čím dál důležitější. A díky platformě BaseLinker můžeme nyní našim zákazníkům nově pomoci s logistikou až pro 75 nových online tržišť po celé Evropě. Mohou tak snáze expandovat a veškerý proces přes přepravu až po případné vracení zboží za ně vyřešíme i za hranicemi České republiky,“ vysvětluje Libor Hudeček, CEO společnosti Mailstep.

Podle Radka Kloudy, CEO společnosti BaseLinker pro Česko a Slovensko, se bariéry vstupu a podmínky pro zalistování na marketplacech obecně zmírňují. E-shopy se proto častěji rozhodují prodávat mimo Českou republiku. Klienti objevují hlavně západní Evropu a Ameriku, dále pak region střední a východní Evropy, mimo jiné i díky schopnosti doručovat zboží klidně už následující den a lepší dostupnosti fulfillmentových služeb, jakou je Mailstep.

„Dnes jsou navíc velmi rychlé, jednoduché a levné způsoby, jak e-shopy napojit na marketplaces a navíc jim vyřešit kompletní zalistování a překlady produktů, objednávky, sklady, fakturaci nebo outsourcovat celou logistiku. Propojení BaseLinkeru s Mailstepem proto vnímám jako obrovskou přidanou hodnotu pro naše expandující klienty,“ dodává Klouda.

Lidé si už zvykli na dodání zboží do druhého dne

Oblast fulfillmentu získává vzhledem k dlouhodobému boomu e-commerce na důležitosti a nic na tom nemění ani současné ochlazení trhu. Menším internetovým prodejcům pomůže fulfillment vyřešit veškeré logistické služby a samotný majitel nebo provozovatel e-shopu se může soustředit na ostatní aktivity související s podnikáním.

„Velký rozmach e-commerce nastavil i novou laťku spotřebitelských očekávání, kdy už jsme zvyklí na dodání do druhého dne. Záruka rychlé přepravy velkých hráčů vytvořila precedens pro zbytek odvětví, ale zdaleka ne každý s nimi může udržet krok. Mnoho menších obchodníků tak přirozeně hledá způsoby, jak odbourat časově náročné úkony, jako je logistika,“ říká Libor Hudeček.

Čím dál více e-shopů, a to i těch nejmenších, proto využívá služeb fulfillmentu, jehož vliv na samotný byznys kolem e-commerce rok od roku roste. To dokládá i úspěch českého Mailstepu, který očekává, že loňské půlmiliardové tržby letos zvýší o desítky procent.

Autor: redakce

FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.

Další články