Doosan Robotics

Doosan Robotics

Společnost Doosan Robotics disponuje jednou z nejpestřejších nabídek kolaborativních robotů, které se můžou pochlubit vysokou úrovní točivého momentu a špičkovou technologií prevence možné kolize.

Jako jedna z poboček nadnárodní korejské společnosti Doosan usilují v Doosan Robotics stát se lídrem na trhu s kolaborativními roboty, jehož růst se předpokládá uměrně s prosazováním Průmyslu 4.0.

Koboti značky Doosan Robotics nabízejí

  • bezpečné robotické řešení v provozu s lidskými pracovníky
  • uplatnění v širokém spektru provozů
  • snadné ovládání, které se naučí používat každý

Nabídky práce

Profily pracovních pozic

Roboti

Další články

Technologie 31. 10. 2025

Firmy utrácejí za školení statisíce, ale neměří jejich dopad. Audity to odhalují

Audity bývají v očích manažerů často nutným zlem. Podle Davida Šímy, zkušeného auditora a odborníka na systémy řízení kvality i bezpečnosti, by se však na […]

Byznys 30. 10. 2025

Průmysl padá a Česko přemýšlí, čím jej nahradit. Můžeme být turistický ráj, ale potřebujeme stavět

Majitel a zakladatel sítě Czech Inn Hotels, největšího hotelového řetězce v Česku, Jaroslav Svoboda, v rozhovoru pro pořad Big Deal mluví o tom, jak válka na Ukrajině ovlivnila evropský […]

Byznys 29. 10. 2025

Prodejce tenisek expanduje do válečné Ukrajiny: „Lidé nemůžou jen sedět doma.“

E-shop Footshop.cz dosáhl za první pololetí 2025 tržeb 891 milionů korun a počet objednávek vzrostl o 41 procent. Zakladatel Peter Hajduček v rozhovoru pro pořad […]

Ekologie 28. 10. 2025

Plasty v paprikách: Česká vědkyně odhaluje, jak mikroplasty pronikají do naší zeleniny

Mikroplasty jsou všude. Najdeme je v oceánech, ve vzduchu i v půdě. A jak potvrzuje čerstvě oceněná laureátka programu L’Oréal – UNESCO Pro ženy ve vědě, Pavlína […]

Byznys 27. 10. 2025

Nemůžeme umírat na ekologii a investujte v Česku, radí investor

Krachující firmy, dluhopisy, které nikdo nechce, a nemovitosti za astronomické ceny. Investor Mike Volařík z Volarik Capital otevřeně mluví o tom, proč některé české společnosti […]

Byznys 26. 10. 2025

Made in Czechia by měl být pojem. Chybí nám ale příběh, který by svět slyšel

Podnikatel a vizionář Antonín Koplík věří, že značka Czechia potřebuje jasný příběh – takový, který v lidech vzbudí důvěru, respekt i zvědavost. V rozhovoru s […]