Vzhůru do Evropy s Mailstepem

Martin Pipek. Zdroj: Mailstep

Vzhůru do Evropy s Mailstepem

Česká jednička v oblasti fulfillmentových služeb – společnost Mailstep – uspořádala v průběhu března networkingovou akci pro své stávající i potenciální zákazníky. V prostorech holešovické Visionary přivítala 100 hostů a hlavním tématem byl fulfillment a expanze do zahraničí.

Společnost Mailstep má za sebou první letošní event, na kterém vystoupili odborníci ze společností Mailstep, BaseLinker, Česká mailingová společnost, Acomware, PPL a Twisto.

„Naším cílem bylo zájemcům z řad e-commercových, logistických nebo fulfillmentových firem představit možnosti dalšího růstu jejich byznysu a ukázat jim možné cesty pro expanzi na zahraniční trh. V přednáškách jsme upozorňovali, na co se připravit, kolik to bude stát, jak jejich služby mohou v zahraničí fungovat, a především co jim to přinese,“ vysvětluje marketingový ředitel společnosti Mailstep Martin Pipek, který celou akcí provázel.

Mailstep chystá velkou expanzi

David Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep, zhodnotil loňský rok a představil plány společnosti na rok 2023. Zásadní je probíhající stavba obřího chladicího zařízení pro vybraného zákazníka, rozšíření balíren z 21 na současných 45, nabírání nových klientů do nově otevřeného italského skladu a očekávaná letošní expanze do dalších evropských zemí – Řecka a Španělska.

David Frost. Zdroj: Mailstep

„Chtěli jsme ukázat, co vše pro rozvoj našeho podnikání děláme a co to přinese našim klientům. Každý e-shop, který chce růst, musí dříve nebo později řešit vstup na další trhy v Evropě. Díky našim kapacitám a know-how dokážeme společně nakopnout jakýkoli byznys,“ dodává David Začal.

Roste vliv marketplace i odložených plateb

Dalším přednášejícím byl Radek Klouda ze společnosti BaseLinker, který poukázal na výhody i nevýhody marketplace pro expanzi. O tom, jak získat ztracené zákazníky zpět, promluvil David Frost z České mailingové společnosti a Karel Hájek z Acomware. O doručování B2C zásilek v rámci Evropské unie mluvil Stanislav Skříček ze společnosti PPL a poslední, pátý řečník – Jan Hanzlík ze společnosti Twisto – vysvětlil, jak lze navýšit tržby a počet zákazníků díky odloženým platbám. 

Další akce budou následovat

Díky úspěchu březnového eventu se společnost Mailstep připravuje na další podobné formáty, díky nimž chce celé odvětví kolem fulfillmentu více propojit a pomocí konkrétních příkladů z praxe ukázat možnosti dalšího růstu pro všechny.

„Zájem i feedback od návštěvníků byly až nečekaně pozitivní. Budeme v tom určitě pokračovat a věřím tomu, že brzy uspořádáme další podobnou networkingovou akci pro všechny zájemce nejen z našeho oboru,“ dodal Martin Pipek.

Autor: redakce

FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.

Další články