Napodobí slavný basketbalista úspěch George Clooneyho?

Zdroj: Pixabay.com (ilustrační foto)
Byznys 12. 07. 2021

Napodobí slavný basketbalista úspěch George Clooneyho?

Šestinásobný vítěz basketballové soutěže NBA Scottie Pippen představil vlastní značku bourbonu s názvem DIGITS. Mezi americkými celebritami ale určitě není první, koho „osvítila“ myšlenka vlastní značky alkoholu. Přinese mu idea stovky milionů dolarů jako Clooneymu jeho tequilla?

Člen Síně slávy a legendární hráč Chicago Bulls měl v poslední době poměrně napilno. Kromě toho, že vydal vlastní značku bourbonu DIGITS a popcorn Husk, se zároveň chystá na podzim vydat své paměti Unguarded.

„Byl to jen nápad, seděl jsem během pandemie, pil a chlastal více než obvykle. Jeden z našich obchodních partnerů se mi zmínil, že bych měl vyrábět vlastní bourbon. A o několik dní později mi řekl, že má skvělý nápad. Zeptal se mě, jestli znám Davea Phinneyho,“ popisuje zrod vlastní značky pro magazín GQ Scottie Pippen.

Do světa alkoholu se infiltroval právě za pomoci tohoto uznávaného vinaře a lihovarníka Davea Phinneyho. Podle dostupných informací si dvojice padla do oka téměř okamžitě a značka byla na světě.

„Dave přiletěl do LA během tří, čtyř dnů a měli jsme šestihodinovou večeři. Mnoho drinků. A pak jsme si na to podali ruku. Byla mezi námi skvělá chemie, na které jsme vše postavili,“ dodává basketbalová legenda.

Do alkoholu v Hollywoodu investují herci i rapeři

Jak už bylo zmíněno na začátku, myšlenka vlastní značky není v Hollywoodu žádnou novinkou. Mezi nejznámější příklady dostupné na českém trhu bude asi Crystal Head Vodka, známá pro svou ikonickou láhev v podobě transparentní skleněné lebky, jejímž spoluzakladatelem je Dan Aykroyd, hvězda legendárního snímku 80. let Krotitelé duchů.

Co se finančních úspěchů týče, jedním z nejlépe vynášejících alkoholů slavných je tequilla Casamigo George Clooneyho. Tu v roce 2017 se svým obchodním partnerem prodal za rekordní miliardu dolarů, tedy přibližně 21,5 miliard korun značce Diageo.

Investic do alkoholu se nebojí ani rapové hvězdy, které se ale více přiklánějí k lehčím nápojům. Curtis „50 Cent“ Jackson má svoji značku šampaňského La Chemin Du Roi. Dalším zástupcem je například Post Malone, který produkuje růžové víno Maison No. 9

Autor: Matouš Mareš

Další články