Elektrický roadster AMG jako emocionální produkt

Zdroj: Motor1
Ekologie 08. 10. 2021

Elektrický roadster AMG jako emocionální produkt

Jste připraveni na elektrický Mercedes-AMG Roadster? V rozhovoru pro Top Gear hlavní provozní ředitel automobilky Markus Schäfer vysvětlil, že jejich elektrifikovaný roadster je emocionální produkt, který je důležitý pro budování značky. Při diskusích o elektrických vozidlech je podle portálu Motor 1 snadné se soustředit na základní parametry, jako je například dojezd, rychlost a cena. Ale co emocionální složka? Pro Mercedes-AMG je tato část v rozhodování o koupi rozhodně na předním místě.

V rozhovoru Markus Schäfer prohlásil, že jejich elektrický roadster Mercedes-AMG není nastaven, aby lámal rekordy v prodeji. „Musíme uznat, že poptávka po roadsterech a kabrioletech klesá. Čína není trh pro kabriolety a v Evropě je méně kupujících než před několika lety. Ale myslím si, že je to velmi atraktivní emocionální produkt, který buduje naši značku.

To je přesný koncept, který vede hlavní výrobce automobilů k výrobě „supercars“. Ty si přitom může koupit jen málo zákazníků. Stejně jako Miata dává duši řadě Mazda, může tento elektrický roadster budovat značku Mercedes-AMG. Je to vůz, pro který se nadchnete a budete si pamatovat, že jízda v něm je velmi emotivní (viz video níže). Přestože se roadstery neprodávají dobře, ti, kteří si je nepořídí, je téměř vždy chtějí.

Rozhodnutí společnosti Mercedes-AMG zavést emocionálnější elektromobil je vzrušující, protože nám ukazuje budoucnost. Hnací ústrojí elektromobilu samozřejmě nebude znít jako zvučné osmiválce Mercedesu-AMG, ale určitě to vozu přidá na dramatičnosti.

Vychutnejte si i vy jízdu v tomto elegantním elektromobilu. Verze Mercedes-AMG GT Black Series vytvořila traťový rekord na okruhu Nürburgring:

Autor: Miroslav Oupic

Další články