Revolut: V Česku chceme milion klientů, z tradičních bank si děláme tak trochu srandu

Zdroj: Revolut
Lidé 08. 04. 2024

Revolut: V Česku chceme milion klientů, z tradičních bank si děláme tak trochu srandu

S novou eSIM technologií a rostoucí klientelou otevírá Revolut dveře modernímu způsobu správy financí a investic. „Chceme pokořit hranici 1 milionu klientů v České republice,“ říká Wiktor Stopa, vedoucí oddělení růstu společnosti Revolut.

Českou republiku považují v Revolutu za etablovaný trh. „Zároveň pro nás ale představuje i velký růstový potenciál,“ upozorňuje Stopa. Cíl společnosti je jasný, v budoucnu by chtěla pokořit hranici 1 milionu zákazníků. „Česko je součástí rozsáhlejšího regionu střední a východní Evropy, kde aktuálně obsluhujeme přes 11 milionů lidí. Český trh je pro nás důležitý a rádi bychom zde upevnili naši pozici,“ tvrdí Stopa.

I proto jsme nedávno spustili rozsáhlou marketingovou kampaň Budoucnost bankovnictví, která má prezentovat inovace Revolutu i odlišit nás od tradičních bank – a na jejich úkor si tak trochu dělat srandu. Máme lokalizovaný produkt pro české publikum a propagujeme funkce Revolutu, které jsou nejvíce využívány a relevantní na trhu: nejnovější technologie pro každodenní správu peněz, úspory a investice. To vše vedle cestovních funkcí, které jsou u nás již dobře známé,“ představuje další plány Stopa.

Češi používají „revolutku“ jako běžný účet, ale i pro investování – v průměru pracují s 66 tisíci korunami

Dvě třetiny plateb kartou Revolut byly loni provedeny lokálně, což naznačuje, že jsme se vyvinuli z cestovní karty v každodenní bankovní účet,“ říká Stopa. Právě tyto funkce lákají nové uživatele. „Minulý rok jsme v České republice zvýšili klientskou základnu o 40 %,“ dodává k tomu vedoucí oddělení růstu společnosti Revolut.

Zdroj: Revolut

Nejvíce klientů mají ve střední a východní Evropě. Na přední příčky se řadí Rumunsko, Polsko, Maďarsko nebo právě Česko. „Naší klienti volí převážně standardní účty. Například Češi stále častěji využívají Revolut jako běžný účet pro každodenní použití – převážně pro převody peněz, platby, směnu měn, rozpočtovaní a analytické nástroje, dělení účtů a bezpečný online nákup s jednorázovými virtuálními kartami,“ dodává k tomu Stopa s tím, že se rozrůstá i základna s placenými programy.

Češi využívají Revolut i k investování. „V loňském roce byli mezi předními investory prostřednictvím aplikace Revolut v Evropě, přičemž průměrná velikost účtu pro obchodování s cennými papíry dosáhla 66 tisíc korun, což je o 47 % více než průměr v Evropském hospodářském prostoru,“ uvádí konkrétnější čísla Stopa.

Jak si povede jejich eSIM karta?

Pro milovníky cestování přichystal Revolut velkou inovaci v podobě eSIM. Díky ní se vyhnou zbytečným roamingovým poplatkům, zároveň jim ulehčí propojení ze všech koutů světa. Kartu eSIM bohužel nepodporují všechny přístroje.

Uživatelé zařízení Apple, Samsung nebo Google ovšem nemusí dostupnost řešit. Konkurence na trhu je ale veliká. Mobilní data v zahraničí teď koupíte během pár kliknutí. Datový tarif si jednoduše nabijete v aplikaci.

Tak jako ve všem, co se týká našich produktů, jsme se snažili přijít s nejlepší nabídkou a rozhodovali jsme se na základě dat a výzkumů. Jsme si jistí, že cenové plány budou odpovídat potřebám a cílům našich zákazníků,“ představuje Stopa nový produkt v portfoliu Revolutu.

Autor: redakce

FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.

Další rozhovory