Petyovský & Partners slaví 8. výročí s novou identitou od swiit studia

Zdroj: Petyovský & Partners
23. 08. 2023

Petyovský & Partners slaví 8. výročí s novou identitou od swiit studia

Česká firma Petyovský & Partners, odborník na problematiku pracovní migrace a relokace kvalifikovaných zaměstnanců, představuje novou identitu značky. Autorem je swiit studio, které je dceřinou firmou PR agentury ABBBA Consulting.

Nová „růžová“ vizuální identita včetně nového webu podtrhuje změnu positioningu firmy, tedy přerod původně malé konzultační společnosti v partnera největších korporací v Česku v oblasti mobility vysoce kvalifikovaných pracovníků. Společnost se už osmým rokem zaměřuje na imigrační a relokační služby a daňové poradenství. Nejde o usedlou právnickou kancelář, ale duší mladou firmu se spoustou energie, know-how a expertním přístupem.

„Firemní identita, díky své jednoduché a čitelné myšlence a formě, vytváří modernější a progresivnější vzhled, který reflektuje stabilitu a neskrývanou odvahu dělat věci jinak. Vysílá do světa jasný signál o postavení inovativního lídra v této oblasti podnikání. Součástí nové identity byla i tvorba webu. V rámci našich návrhů jsme se drželi symbolu inovace, hledali jsme grafické znázornění, které nám co nejvíc pomůže vyjádřit out of the box smýšlení celé společnosti,“ popisuje záměr ředitelka swiit studia Dominika Dohnal Ratulovská.

Společnost Petyovský & Partners jde za hranice prostého poradenství. Zaměřuje se na úzkou spolupráci se stakeholdery, zjišťuje potřeby podnikatelského sektoru a následně tyto potřeby sdílí s příslušnými ministerstvy, a tím se angažuje při prosazování změn v legislativě. Příkladem může být nový vládní program „Digitální nomád“, jehož myšlenku Petyovský & Partners představili a pomohli prosadit. Tento přístup se zrcadlí i v jejich nové vizuální identitě.

Významné osvěžení našeho loga a celkové vizuální identity plně reflektují náš aktivní přístup ke klientům a kultivaci české imigrační legislativy. Díky dlouhodobé spolupráci s agenturou ABBBA Consulting, která pro nás zajišťuje PR, se nám spolu se studiem swiit podařilo vymyslet lehce punkové logo a smělou firemní identitu, která pomůže naší společnosti odlišit se od konkurence a dál se rozvíjet,“ uvedl Miroslav Mejtský z Petyovský & Partners.

Autor: redakce

FocusOn je zpravodajský web zaměřený na nové trendy v ekonomice s důrazem na využívání moderních technologií.

Další články